Hatıralar Sokağı (KARDEŞİM DE ÇETİNLERİ KESMİŞ – Nurcihan)


Yine merhaba Muammer abi 🙂
Geç de olsa sitenizin birinci yaş gününü kutlarım. Aslında size yazmaya gazetemizdeki yaşgünü yazınızdan sonra karar verdim. Yani çooooooook senelerdir istiyorum size yazmak ama nasip o zaman imiş. (YANİ NASİPLENEN BENİM 🙂
Ben sizin daha çok Stop köşenizdeki yazılarınızı hatırlıyorum. Çekirge Çetin’i de Türkiye Çocuk’tan.
Ama kardeşim Çekirge Çetin’in gazetede yayınlanan bölümlerini kesmiş ve hâlâ saklıyormuş. Yani ikimiz de birbirimizden habersiz o veya bu şekilde sevgi hânemize eklemişiz sizi.
Allahü teala sizden ve sevdiklerinizden razı olsun :))

Nurcihan

 

Demek ki daha o zamandan bir gün burada da buluşacağımızı hissetmişiz…

M:)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir