Seyir Defteri - 2 Haziran 2008 (Kimler hediye ister?)


(Bir mizah yazısı gibi başlamamızı ister misiniz?)
.....

Soru 1: Bilin bakalım her yazımızın altında hangi kutucuklar var?.. :)
Soru 2: Bilin bakalım "arkadaşına tavsiye et" isimli kutucuklara dokunan insanın parmağı acır mı? :)
Soru 3: Bir iki tane daha Çekirge Çetin tişörtü bulsam, hatıra olarak onu kimler ister? :)

Sitenin "içine" girdik...
Şunu gördüm:
Eğer o hatıra Çekirge Çetin tişörtünü;
"MAİL ARKADAŞLARINA SİTEMİZDEN en fazla YAZI GÖNDEREN" kişiye verseymişiz, kazanan yine aynı kişi (yani Karakalem) olacakmış...
:)

Şimdi bir sırrımız daha çıktı açığa:
Evet, gerektiği zaman bunu görebiliyoruz; yani kimlerin, sitemizden, hangi yazıyı, kimlere, kaç defa gönderdiğini!..
Nasıl bir haber bu?
Bence ŞAHANE!..

Ve bence, yeni hediyeler verilecekse bu sitede, kategorilerden biri tabii ki "siteden yazı aktaranlar" olmalı...
Sizce de öyle olmalı, değil mi?

Yalnız bir not eklemek istiyorum, ki şuna dikkat edin:
Sitemizden yazı gönderdiğiniz kişilere ayrıca bir mail daha gönderin ki sitemizden giden maili alıp, açsınlar. Yani bunun sizden geldiğini bilsinler...
Siz bunu (AYRICA) söyler, izah ederseniz çok isabetli olur...
(Bunu şunun için söylüyorum: Misal "Kübra" arkadaşımız da çok yazı aktarmış, ama gönderdiği adreslerden hiç kimse siteye (yani gönderdiği yazılara, henüz) bakmamış!

Her neyse, geçmiş geçmişte kaldı...
Soruyu tekrar soruyorum:
Çekirge Çetin hatıra tişörtü isteyen var mııı?..
Sitemizde, okuduğu yazıların kenarında bulunan ARKADAŞINA TAVSİYE ET kutucuklarını kullananlar ümit edebilirler bu hediyeyi...
Amaa, zamanını söylemiyorum...
Bir gece,
..ansızın,
..açıklayabilirim!

:)))
.....
Hadi bakalım, artık marifet parmaklarınızı kullanmaya kalmış!
Bakın hemen şu aşağıda ne diyor?
ARKADAŞINA TAVSİYE ET diyor...
Biz de aynısını söylüyoruz ya işte; hadi tavsiye edin!.. 

Sevgiler ve selamlar her birinize...



HEADER

Guest15-06-2008 01:42#6
Sevgili Muammer abi. Stop köşesindeki eski yazılarınızı sindire sindire tarih sırasına göre eskilerden yenilere doğru okumaktayım. Ancak,bir süredir 2004 ve 2005 yılları boş. Biran önce arşivin düzene kavuşmasını TEKNİK yardımcılarınız dan rica ediyorum. Emekleri ve kıymetli zamanlarını ayırdıkları için kendilerine teşekkür ederim. Sizi unutmadım tabii ki. Hemen darılmayın. Her yazının sonunda size kucak dolusu teşekkürler gönderiyorum gıyabınızda. Eminim ki onlar sizin kulağınıza fısıldanıyordur . Sevgiyle kalın.
Alıntı
Guest12-06-2008 14:12#5
ABİM KİM İSTEMEZ Kİ:-)))
SEN NASILSA HAKEDENE VERİRSİN...

LEVENT KERVAN
Alıntı
Guest03-06-2008 15:33#4
Valla benim anladığım kadarıyla zulada epey bir Çegirge Çetin tişörtü var.
:-))))

ELİZAN
Alıntı
Muammer Erkul02-06-2008 14:05#3
Size yazanlara göndermek lazım. Önceden veya gönderdikten sonra söylemek te daha iyi sonuç veriyor...
Tecrübeyle sabit!
:-)

CELALEDDİN H.
Alıntı
Guest02-06-2008 12:36#2
Uyarınız için çok teşekkür ederim:-) Bundan sonra dediğiniz gibi yapacağım ama zaten gönderdiğim bir kaç arkadaşın evinde interneti yok çok nadir girip bakıyorlar maillerine falan ondan henüz okumamışlardır. Yoksa ben okulda her gün başlarının etini yiyorum:-)
Size şu yazıyı gönderdim girin bakın diye :-):-)
Herkeşe sevgi dolu günlerr...
:-)))

BAHSİ GEÇEN KÜBRA:-)
Alıntı
Guest02-06-2008 12:34#1
Kim istemez ki böyle güzel bir hediyeyi? Ama hakedenlere verilsin tabi ki...
:-)

KARANFİL
Alıntı

Yorum ekle

Yorumlarla ilgili bilgilendirmeyi göster


Güvenlik kodu


Yenile